מישה גלני חושף האקרים מכל העולם. TED | ספרי עליית הגג



קטלוג הספרים
כותרים
מחברים
אבולוציה
אכסדרה
אנשים
ביוגרפיות
ביולוגיה
בריאות
ג'רונימו סטילטון
הארי פוטר
היסטוריה
יהדות
ילדים
כלכלה
מדע
מחזות
מנורת קריאה
מקור
מתח
מתמטיקה
נגד הרוח
נוער
ספורט
ספרות יפה
עיון
פוליטיקה
פילוסופיה
פילוסופיה ומדע
פיסיקה
פסיכולוגיה
צבא
קלסיקה
שואה
שירה
תורת המשחקים
תיבת פנדורין
תרגום
מועדון ספרי עליית הגג

הצטרפו לרשימת הדיוור של מועדון ספרי עליית הגג וקבלו עדכונים במייל

"האנשים מאד חרדו מבדידות. לא היו משפחות, בעלים, הורים, ארוסות... אף אחד לא רצה להיות לבד. אז התקרבו זה לזה, כדי להתחבק, כדי שהלילה יהיה שקט יותר. כי טוב להניח את הראש על זרועו של בחור גדול יותר."

מארק אדלמן
חשוב לנו לדעת
facebook icon שלח חוות דעת
מאמרים
מישה גלני חושף האקרים מכל העולם. TED

מישה גלני חושף האקרים מכל העולם. TED

מישה גלני


מישה גלני, שכבר הוכיח ברב המכר מקמאפיה שהוא לא מפחד מאף אחד, יוצא לחפש את האנשים הכי מיוחדים ומסוכנים בחיים שלנו. היתרונות של חיים בחברה דיגיטלית גלובלית הם עצומים. אבל כאלה הן גם הסכנות. העולם הזה הוא חלום הבלהות של כוחות אכיפת החוק, והחלום המתוק של כל פושע מוכשר: פושע סייבר, לוחם סייבר, טרוריסט סייבר, מרגל תעשייה סייבר, דיקטטור סייבר. מישה גלני נוסע ברחבי העולם ונפגש איתם פנים אל פנים. 

אחרי קריאת הספר הזה, אין ספק: אתם תתייחסו לדואר האלקטרוני שלכם, לכרטיסי האשראי, לכספומט, לטלפון הסלולארי שלכם, קצת יותר ביראת-כבוד. או סתם ביִראה. ובזהירות, אם זה יעזור לכם.

בטורקיה, בקזחסטן, בפיטסבורג, בסנט פטרבורג, ועכשיו אולי באמ"ן, הפושע האינטרנטי של היום הוא מחר או בכלא, או בהנפקה של חברת ענק, או בעסקי ריגול. מאיר לנסקי, מלך המאפיה, אמר פעם: "למכור משהו שיש לך למי שרוצה אותו – זה לא ביזנס; אבל למכור משהו שלא שייך לך למישהו שלא רוצה אותו – זה ביזנס."

החבורה החובקת-עולם של גאונים-מנודים-אידיאליסטיים-פושעים שעליה מדובר ברשת אפלה מביאה את האמירה "השיווקית " הזאת אל מחוזות שבאמת לא נודעו לנו. ולא נודעו גם למשטרות, לצבאות, למערכות המשפט. כל מי שיש לו עניין במה שמתרחש היום בעולם, חייב לקרוא את הספר הזה. לא קראת – לקחת סיכון ממש לא מחושב. 

ההרצאה המרתקת של מישה גלני ב TED על ההאקרים שסביבנו. 

מישה גלני הוא עיתונאי והיסטוריון. הוא תיעד עבור ה-BBC ועבור הגרדיאן את התמוטטות הקומוניזם ואת המלחמות ביוגוסלביה לשעבר, וזכה בפרסים רבים וחשובים על עבודתו העיתונאית. הוא מחברם של ארבעה ספרים, ובהם רב המכר מקמאפיה ו- The Balkans. הוא משמש יועץ לממשלות אירופאיות ולארצות הברית בענייני מדיניות חוץ, וכן עמד בראש עמותה לשיקום סרביה, מקדוניה וקוסובו. גלני מתגורר בלונדון עם אשתו העיתונאית וילדיו.