בקרוב אצלנו: הרומן החדש של ג'יי.קיי רולינג | ספרי עליית הגג



קטלוג הספרים
כותרים
מחברים
אבולוציה
אכסדרה
אנשים
ביוגרפיות
ביולוגיה
בריאות
ג'רונימו סטילטון
הארי פוטר
היסטוריה
יהדות
ילדים
כלכלה
מדע
מחזות
מנורת קריאה
מקור
מתח
מתמטיקה
נגד הרוח
נוער
ספורט
ספרות יפה
עיון
פוליטיקה
פילוסופיה
פילוסופיה ומדע
פיסיקה
פסיכולוגיה
צבא
קלסיקה
שואה
שירה
תורת המשחקים
תיבת פנדורין
תרגום
מועדון ספרי עליית הגג

הצטרפו לרשימת הדיוור של מועדון ספרי עליית הגג וקבלו עדכונים במייל

"אנחנו מלמדות אחת את השנייה לדבר אחת עם השנייה בלי לומר כלום, אנחנו מלמדות אחת את השנייה לדבר בכתיבה באוויר..."

קרוב לידנב
חשוב לנו לדעת
facebook icon שלח חוות דעת
מאמרים
בקרוב אצלנו: הרומן החדש של ג'יי.קיי רולינג

בקרוב אצלנו: הרומן החדש של ג'יי.קיי רולינג


 

הוצאת ספרי עליית הגג והוצאת ידיעות ספרים שמחות להודיע כי הן יוציאו לאור את רומן המבוגרים הראשון של ג'יי.קיי רולינג, The Casual Vacancy. תאריך יציאתו לאור של הספר בעברית עדיין לא נקבע. המהדורה האנגלית של הספר תצא לאור ב-27 בספטמבר, 2012.

 

The Casual Vacancy - 

מותו הפתאומי של בארי פיירוות'ר בגיל ארבעים וקצת, מכה בהלם את תושבי העיירה האנגלית הקטנה פאגפורד. על פני השטח פאגפורד היא עיירה אנגלית פסטורלית, עם כיכר השוק המרוצפת אבנים עגלגלות והכנסייה העתיקה, אבל תחת המעטה הזה רוחשת עיירה במלחמה. עשירים נלחמים בעניים, בני נוער בהוריהם, נשים בבעליהן, מורים בתלמידיהם... פאגפורד היא לא מה שהיא נראית במבט ראשון. והכיסא המיותם שמותיר אחריו בארי במועצת העיירה הופך במהרה לעילה למלחמה הגדולה ביותר שהעיירה ראתה מעודה. מי ינצח במערכת הבחירות מלאת הלהט, הצביעות והגילויים המפתיעים?

רווי הומור שחור, מעורר מחשבה ומפתיע ללא הרף, The Casual Vacancy הוא ספרה הראשון למבוגרים של ג'יי. קיי. רולינג.

ג'יי. קיי. רולינג אמרה: "אמנם נהניתי הנאה גדולה לכתוב את הספר החדש בדיוק כמו שנהניתי לכתוב את ספרי הארי פוטר, אבל הוא יהיה מאוד שונה מהם. המו"לים העבריים שלי, ספרי עליית הגג וידיעות ספרים, הוציאו את ספרי הארי פוטר בישראל באופן נהדר, והתרשמתי מאוד מן הדרך שבה הם מתעתדים לשתף איתי פעולה בשלב החדש בקריירה הספרותית שלי. אני שמחה להפקיד בידיהם את הספר הבא שלי, The Casual Vacancy. "

עילאי מלצר, מו"ל ספרי עליית הגג, מספר: "אנחנו מאושרים ונרגשים להוציא לאור את רומן המבוגרים הראשון של ג'יי. קיי. רולינג. את הספר יתרגם הסופר והמתרגם אסף גברון."

ג'יי. קיי רולינג מיוצגת על ידי הסוכנות הספרותית The Blair Partnership.

ג'יי. קיי. רולינג כתבה את סידרת ספרי הארי פוטר: שבעה ספרים, אשר יצאו לאור בין 1997 עד 2007 (בישראל הספר הראשון יצא בשנת 2000 האחרון בשנת 2007), נמכרו בלמעלה מ-450 מיליון עותקים ברחבי העולם, יצאו לאור בכ-200 מדינות, תורגמו ל-74 שפות ועובדו ל-8 סרטים שוברי קופות. ג'יי. קיי רולינג קיבלה אינספור פרסים ועיטורים, ובכללם אות מסדר האימפריה הבריטית (OBE) על הישגיה ותרומתה לספרות ילדים, אות לגיון הכבוד הצרפתי, ופרס האנְס כריסטיאן אנדרסן. רולינג עוסקת רבות בנושאים חברתיים וצדקה, והקימה לשם כך את עמותת Volant. היא גם המייסדת של Lumos, עמותה המוקדשת לשיפור חייהם של ילדים במצוקה.